avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 18580.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Lipiec, 2016

Na kawę

Niedziela, 31 lipca 2016 · dodano: 31.07.2016 | Komentarze 0

Po południu mały wypadzik na kawę, do Mamy ,a później rundka po okolicy .

W poszukiwaniu punktu widokowego

Sobota, 30 lipca 2016 · dodano: 31.07.2016 | Komentarze 0

Tak bardzo zachciało mi się odwiedzić jakąś górkę z widokiem na okolice ,na Karkonosze .I udało się ,całkiem nowe ,niespodziewanie odkryte miejsce ...i o to chodziło... :)))))

Kategoria 30- 49 km

Lokalnie

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 24.07.2016 | Komentarze 0

Po obiedzie ,wraz z sąsiadem, wspólna przejażdżka po okolicznych wioskach.

Do Chocianowa i Przemkowa

Sobota, 23 lipca 2016 · dodano: 24.07.2016 | Komentarze 3

Wybraliśmy się do Chocianowa drogą gładką jak dywanik ,więc jechało się jak na skrzydłach. Tereny już całkiem inne ,niż te u nas ,bardziej rozległe ,płaskie .W Chocianowie ,chciałam przede wszystkim zobaczyć Pałac,już w tamtym roku była propozycja wycieczki ,lecz nie udało się jej zrealizować .Więc dopiero dzisiaj .Zachwyciło mnie wszystko ,nie tylko Pałac ,jest tam piękny stary park,a przede wszystkim rynek Chocianowa ,kolorowy jak z ilustracji dla dzieci ,schludny i czyściutki i co ciekawe ogrom rowerzystów po nim jeździ i co jeszcze... kawa mrożona -mniam ,pyszna. Ciekawa architektura ,uliczki ,rondo ,przyjaźni ludzie.

Tak bardzo nam się podobało ,że żal nam nam było wracać ,więc zdecydowaliśmy się jechać dalej,do Przemkowa.Ale żeby nie jechać kostką  ,skręciliśmy w las, w drogę szutrową, na niebieski szlak

On nas zaprowadził do Przemkowa ,tam już krótko ,po wcześniejszym miasteczko ,Przemków wydał nam się troszkę przygaszony .Zjedliśmy obiad ,obejrzeliśmy Kościoły ,ten Prawosławny najbardziej nam się podobał

Ruszyliśmy dalej do Piotrowic ,gdzie rośnie jeden z najstarszych dębów w naszym kraju -dąb Chrobry

A następnie udaliśmy się w drogę powrotną . Chcieliśmy wskoczyć na niebieski szlak ,który poprowadziłby nas do Gromadki ,niestety już na początku ,pod wpływem złego oznakowania ,wjechaliśmy na czerwony ,który wyprowadził nas do Leszna Górnego .Stamtąd już jechaliśmy główną  drogą ,niestety nie długo ,przed Kozłowem bardzo poważny wypadek ,droga zablokowana ,więc skręciliśmy w las ,aby szerokim łukiem ominąć miejsce wypadku .Udało nam się ,jeszcze kawa na Orlenie i obowiązkowe dzień dobry u Gosi w Golnicach ,a tam miła rozmowa i pyszne lody .Ciężko się było rozstać . Teraz już pędem, przez Kraśnik, do domu .
Świetna wycieczka ,mimo tylu kilometrów ,nawet nie odczuliśmy zmęczenia.Wrażenia ,świetna nawierzchnia dróg ,oraz pogoda i spotkanie miłych osób ,spowodowały ,że jechało się jak na skrzydłach.

Sprawdzenie trasy

Czwartek, 21 lipca 2016 · dodano: 21.07.2016 | Komentarze 0

Wyjazd z Koleżanką do Uroczyska Piekiełko w celu sprawdzenia trasy ,dla chętnych którzy wezmą udział w niedzielnej wycieczce zaplanowanej przez nahtaha.

Po okolicznych wioskach

Wtorek, 19 lipca 2016 · dodano: 20.07.2016 | Komentarze 0

Popołudniowa rundka po okolicy

Kategoria 30- 49 km

Dzień II urodzinowej wyprawy

Sobota, 16 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 4

Drugi dzień naszej wyprawy i piękny słoneczny dzień za oknem,to jest to !!!
Szybko jemy śniadanie i w trasę . Najpierw jedziemy na kawę a następnie chwilę poszwędać się po bazarze ,parę fajnych zakupów i kierunek Bad Muskau i Zameczek ,który jest jednym z moich ulubionych

Zamek ,plus niesamowity park robi potężne wrażenie za każdym razem kiedy tu jestem...

Niespodziewanie spotykamy Pana na poziomce ,oczywiście chwila wspólnej rozmowy

Opuszczamy park wraz z zamkiem i jedziemy sławnym szlakiem rowerowym Oder- Neisse Radweg,dawno już nam się marzyło ...
Szlak nas nie zawiódł , jest bardzo malowniczy ,ciekawy i przede wszystkim jest dla rowerzystów, pod każdym względem . Miejsca postojowe ,noclegi  a droga .... pozazdrościć -tu jest wszystko ...

Punkty widokowe to rzecz naturalna ...

Nawet monitoring jest...

Wodospady ,a przy nich obowiązkowo miejsca postojowe ,ławeczki ,kosze na śmieci ,nawet toalety

A szlak rowerowy reklamują same ...rowery

Szlak wiedzie cały czas wzdłuż Nysy ...

i co chwila miejsca noclegowe ...

i te drogi...

Przejeżdżaliśmy przez Park, nie tylko dla najmłodszych, z domkami na drzewie ...

W Pieńsku wjechaliśmy do Polski i stąd już poruszaliśmy się  naszymi dróżkami ...

Po zobaczeniu znajomych widoków panoramy Karkonoszy ,Nahtah oszalał ...

Dotarliśmy do Nowogrodźca a stamtąd już naszymi lokalnymi dróżkami do Raciborowic .
Wycieczka nam się udała i to jak bardzo . Dwa dni na rowerach to jest to!!!

Specjalna wycieczka

Piątek, 15 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0

Pomysł powstał spontanicznie ,a może by pojechać gdzieś dalej ,dłużej ,chociaż na dwa dni . Dlaczego nie ,kiedyś po głowie chodziła nam Łęknica .Teraz jest okazja , telefonicznie zarezerwowaliśmy miejsce noclegowe ,żeby nie zostać na lodzie .
Więc do dzieła ...
Pogoda za oknem nieciekawa ,co chwila opady deszczu .Wreszcie decyzja -jedziemy .

Ale już pierwszy postój przy pierwszym najbliższym przystanku ,i tak co przystanek ,zaczęliśmy się zastanawiać ,czy to ma sens ,przed nami prawie 100 km a my już jesteśmy mokrzy. I tak do wyjazdu z Bolesławca.Później troszkę się zmieniło,wyjaśniało  , ale co jakiś czas troszkę kropiło ,wiatr też nas nie rozpieszczał ,jednak nie daliśmy się ,humory nam dopisywały,tym bardziej ,zże trasa nas prowadziła przez nasze ulubione Bory Dolnośląskie .

Krótki postój na małe co nieco ,na doładowanie energii

Jacy byliśmy dumni ...

Nawet ostrzeżenia nas nie zniechęciły ,w końcu Darek to Samotny Wilk -wie o co chodzi...

Nasza radość ,po dotarciu do Geoparku w Czaplach była nie do opisania . Oczywiście wdrapałam się na wieżę widokową ,nie ważne że wysoko ,a ja już prawie po 100 km ,warto było ...

Wszystkie kolorowe jeziorka nasze !!!

Takimi drogami chce się jechać ,nawet po deszczu...

Jeszcze 1,5 km i jesteśmy na miejscu ...

Jeszcze tylko wgląd na ulubione jeziorko ...

Chwila błądzenia w poszukiwaniu adresu naszego pensjonatu i zasłużony odpoczynek :D

Razem przez Wał Okmiański

Niedziela, 10 lipca 2016 · dodano: 12.07.2016 | Komentarze 1

Wspólna wycieczka w Doborowym Towarzystwie , zorganizowana przez Nahtaha . Humoru i dobrego nastroju nam nie zabrakło .Było suuuuper !!!

Pod wieczór

Niedziela, 10 lipca 2016 · dodano: 12.07.2016 | Komentarze 0

Przyjemna jazda wieczorową porą .