avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 18580.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wrzesień, 2018

Rozładować emocje

Niedziela, 30 września 2018 · dodano: 30.09.2018 | Komentarze 6

Dzisiaj emocji było sporo ,Panowie, biorący udział w Mistrzostwach Świata w Kolarstwie zadbali o to, aby ich nam nie zabrakło,szczególnie w końcowym etapie tego wyścigu.Oglądaliśmy z wypiekami na twarzy ,dodatkowo dołączył się do nas sms-owo i telefonicznie  sky 1967, Rober i wspólnie dzieliliśmy się wrażeniami. Darek pod wpływem emocji  pozbył się  wszystkich paznokci ,dobrze ,że palce oszczędził .;-D Po zakończeniu całego wyścigu ,aby ochłonąć ,wyszliśmy na rower. Trasa do Bolesławca ,drogą rowerową ,a na granicy gmin postawili taką oto wiadomość...

Coś zaczyna się jednak dziać ...
Nahtah chciał zobaczyć nowy most, nad nowo powstałą obwodnicą,więc tam się kierujemy.

Trasa obwodnicy zaskoczyła nas ciekawymi widokami na Karkonosze .

Powrót do domu przy zachodzie słońca z paralotniarzami w tle .Zataczali nad nami kółka ,machając do nas z góry ...

Popołudniu

Czwartek, 27 września 2018 · dodano: 27.09.2018 | Komentarze 2

Po pracy ,krótka wymiana zdań przez telefon z sky1967 i idziemy na popołudniową przejażdżkę ,gdzieś tam w połowie drogi mamy się spotkać .Wpadamy na siebie w Warcie Bol. decyzja gdzie jedziemy i w drogę. Ale to nie takie proste ,gdyż po drodze mijamy piekarnię ,a tam takie zapachy .Kupujemy świeżutkie bułki i konsumujemy na miejscu ,pychota !!! Pączki pakujemy na wynos. Jedziemy dalej ,małe kółeczko po okolicy

i wracamy na drogę rowerową ,a na niej ...ławeczka ,a pączki tak ładnie pachną więc ...pałaszujemy je ,a przy tym śmiechu co nie miara ... ale to już normalka :)))

Rozstajemy się z Robertem,On kierunek Bolesławiec, a my już w ciemnościach  do Raciborowic  ...

Po okolicznych wioskach

Czwartek, 20 września 2018 · dodano: 20.09.2018 | Komentarze 2

Koniec lata ,druga połowa września, a na termometrze o godzinie 18 -28 stopni ,niesamowite :))). Ale jazda przyjemna  ,zachodzące słońce  ,traktory na polach w smugach kurzu ,przejeżdżający pociąg... to wszystko tworzy niesamowity klimat ...

Stałka

Niedziela, 16 września 2018 · dodano: 16.09.2018 | Komentarze 0

Stałą trasą, dotlenić się

Pod wiatr

Sobota, 15 września 2018 · dodano: 15.09.2018 | Komentarze 0

Do południa owocne zakupy w Decathlonie ,a po południu wyprawa w poszukiwaniu prezentu na jutrzejszy dzień . Z początku dał nam popalić mocny wiatr ,ale do Bolesławca wjechaliśmy już bez niego . Tam, błądząc po mieście, szukaliśmy wymarzonego prezentu ,nie było łatwo  ,ale się dało i do domu wróciliśmy w pełni zadowoleni .

W Łaziskach remontują stary dom przysłupowy,intryguje bardzo ...malutki dom ,a tyle w sobie mieści ,niesamowite jest to ,że można zajrzeć do środka...

I jeszcze coś ...  Wokalistka i utwór, z płyty, do której nałogowo wciąż wracam ...

Bez pomysłu

Środa, 12 września 2018 · dodano: 12.09.2018 | Komentarze 0

Na dalszy wyjazd za mało czasu ,bliskie tereny  do bólu zjeżdżone .Pokręciliśmy się trochę tak bez celu po okolicy i do domu ...

Kategoria 1-29km

Szybki przejazd wieczorową porą ...

Niedziela, 9 września 2018 · dodano: 09.09.2018 | Komentarze 2

Na dzisiejszy dzień plany były ,ale niespodziewanie jeden telefon wszystko zmienił .Zastanawialiśmy się , gdzie w takim razie pojechać i w tym samym momencie ,telefon od Rodziców z propozycją wyjazdu na wycieczkę, ale ...samochodową ,dlaczego nie :)))) Miło było :))) O 18 powrót do domu . Pora jeszcze nie najgorsza ,więc wrzuciliśmy coś na ruszt i w drogę, na rower , taki szybki przejazd . Jadę i...mam potężnego banana na twarzy ... :))))
A,że nie mam żadnych zdjęć, więc wrzucam jedno z wycieczki samochodowej ,widok na Karkonosze ,dziś był zajefajny :))))

Wieczorową porą

Poniedziałek, 3 września 2018 · dodano: 04.09.2018 | Komentarze 0

Wieczorne wyjazdy są takie wyjątkowe, słońce już niżej ,ciepłe kolory . W powietrzu już czuć ,że nadchodzi Pani Jesień ,pora,którą najbardziej lubię ...

To już tradycyjnie ...

Niedziela, 2 września 2018 · dodano: 02.09.2018 | Komentarze 7

W Lipianach dzień Pity ,więc jak co roku oczywiście jedziemy . Z Raciborowic wyruszamy we czwórkę , w Kraśniku dołączają do nas następne trzy osoby .  W Lipianach degustujemy tę lokalną potrawę, jaką jest pita,resztę pakujemy na "wynos " ,w domu też na nią czekają .Nasyceni jedziemy dalej,trochę nam mało tej jazdy, więc decydujemy się jeszcze na Krępnicę, a później przez Bolesławiec do domu .Ale po rozstaniu się z ostatnimi uczestnikami ,wpadamy na pomysł odwiedzenia Bratowej i wpraszamy się na kawę .Gadu ,gadu ,a tu trzeba do domu ,żegnamy się i pomału wracamy na swoje włości ,jest tak przyjemnie ,że nie chce się wracać ...