avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 18580.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2022

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:14.95 km

Parada Rowerów w Jeleniej Górze

Niedziela, 28 sierpnia 2022 · dodano: 01.09.2022 | Komentarze 0

Parada Rowerowa w Jeleniej Gorze ,to dla Darka najważniejsze święto rowerowe  i jak co roku ,nie mogło Go tutaj zabraknąć .A ponieważ było więcej chętnych ,więc skorzystałam z okazji by zabrać się wraz z Nimi. Do Jeleniej Góry dojechaliśmy  samochodem w deszczu.Zaparkowaliśmy przy Dekathlonie i o dziwo przestało padać. Rowerami podjechaliśmy do centrum ,pod Ratusz ,gdzie już na nas czekał Darek.Odebraliśmy koszulki okolicznościowe ,plus jedną dodatkowo ,dla Darka Taty .On dziś nie mógł się tu zjawić,choć myślą był z nami.
Pozostało nam jeszcze sporo czasu ,więc obowiązkowo udaliśmy się całą grupą na kawę .Punkt 11godz wyjazd ,z nieba prószy deszcz i tak już przez całą drogę .Lecz w niczym to nie przeszkadzało , wszyscy radośni  ,zadowoleni .Klimat wspólnego przejazdu zrobił swoje.I nawet lekki deszczyk tego nie zepsuł .Górki ,dolinki ,po drodze ludzie machający wesoło do nas ,im też deszcz nie przeszkadzał .Radośni dojeżdżamy do mety ,która jest przy jeleniogórskim Tesco ,tak wita nas muzyka i występy na scenie .I coś ewidentnie dla mnie ,odbywa się tutaj dziś Jarmark Produktów Regionalnych .Dużo rękodzieła  ,nalewek ,serów , przypraw .Nie spodziewałam się ,że będzie tego tak dużo ,wszystko to co lubię .Chwilę się pokręciliśmy i powrót do samochodu ,jeszcze obiad i jedziemy do domu .Już nie pada . A impreza była świetna.

Kategoria 1-29km

• Aktywność Wędrówka

Droga na Ślężę

Sobota, 13 sierpnia 2022 · dodano: 25.08.2022 | Komentarze 0

Od dawna nam chodziła po głowie Ślęża ,dzisiaj zrealizowaliśmy ten pomysł .Chociaż mało brakowało ,abyśmy zrezygnowali z tego pomysłu .Na szczęści nie baliśmy się deszczu i poszliśmy na całość . Samochodem dojechaliśmy do Sobótki i szlakiem żółtym ,pieszo wspięliśmy się na sam szczyt .Klimat był niesamowity ,cała góra była w chmurach i nawet to iż  po dojściu na szczyt ,nie było widoków na okolicę, nie przeszkadzało nam.Droga na górę wynagrodziła nam wszystko. Gdy schodziliśmy w dół  chmura uleciała i zrobiło się tak...normalnie.
Ślęża ,to góra magiczna i tę magię pokazała w całej okazałości.