avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Dzień I, Świnoujście

Poniedziałek, 13 czerwca 2016 · dodano: 15.06.2016 | Komentarze 3

Zapięcie ostatniego guzika i jedziemy odkrywać wybrzeże

Drogę do Międzyzdrojów pokonujemy malowniczą trasą R10...

przez Woliński Park Narodowy

Chwila odpoczynku w miasteczku,

czas na podziwianie

oraz na kawę i coś do niej ...

Przy okazji krótka przejażdżka we dwoje ...a właściwie to we troje

I dalej , szlakiem a który skierował nas sympatyczny rowerzysta, do Świnoujścia   ,po drodze skręcamy jeszcze,aby obejrzeć wieżę Dzwon

i jesteśmy już w Świnoujściu przy latarni ,nahtah spękał ,ja nie odpuściłam ,oczywiście wdrapałam się na samą górę

oczywiście wdrapałam się na samą górę

A z góry widok cudowny ...

Akurat do portu wchodziła potężna maszyna

Przy latarni krótki wgląd na fort wojskowy

I jedziemy dalej, z powrotem do Międzyzdrojów, zahaczamy o Aleję Gwiazd ,
Tam poznaję przystojnego Pana J .Machulskiego ,oczywiście fotka obowiązkowa

Teraz już koniecznie do domu ,główną drogą i przeważnie pod górkę.
A wieczorem jeszcze szybki spacer na plażę ,bez tego ani rusz

Koniec dnia ,a my ciągle pod wrażeniem ...