avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Przed siebie

Sobota, 2 lipca 2016 · dodano: 02.07.2016 | Komentarze 3

Plany były nieco inne na dzisiejszy dzień ,jedna mała rzecz i wszystko się zmieniło . Najpierw przez Iwiny do Warty Bol. do Szwagra, następnie ,żeby ominąć górki , obok Zamku Gwiezdnego, na drogę z Bolesławca do Wartowic ,a tam skręt na Stare, a później Nowe Jaroszowice .Kraszowice ,Mierzwin i drogą szutrową do Bolesławca . I...stop ,przed cmentarzem Kutuzowa odbijamy w lewo i w las.I to jest to...

Człowiek w porównaniu do natury jest taki malutki ...

Jedziemy drogami Przeciwpożarowymi ,przechodzimy przez tory ,za leśniczówką skręcamy w prawo , na nasze ulubione jeziorko , tam się można wyciszyć...

Po dłuższej chwili wracamy na trasę ,dalej przez las do Bolesławca ,tam mamy przecież pilny zakup .
Okazuje się , że sklepy już nam pozamykali ,na szczęście został jeszcze jeden otwarty :))) Po chwili jeszcze moment odpoczynku przy lodach i w drogę . Od zachodu potężna chmura i ucieczka przed nią do samych Raciborowic. Udało się, ulewa ruszyła z całą mocą jak weszliśmy do domu ...