avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -7.0°C

Mroźno

Niedziela, 25 lutego 2018 · dodano: 25.02.2018 | Komentarze 4

Poranek bardzo mroźny ,ale słoneczny ,za oknem buszują sikorki ...

Wytrzymaliśmy do  godziny 10 ,a później ciepłe ciuchy i...na rower .
Temperatura niska ,więc daleko się nie wybieramy . Krótka wizyta na kamionce , woda zamarznięta ,a na środku  jakiś szaleniec próbował coś łowić ...

Następnie do Jurkowa ,a później przez las ...

Tu wycinka ,wszędzie prześwity ,żal za serce łapie ...

Wyjeżdżamy w Garnczarach i już główną do Iwin . Na chwilę skręcamy na teren byłej kopalni miedzi,tu także zmiany ,pomalutku zakład znika z powierzchni ziemi ... A pamiętam  jeszcze czasy ,gdy masa ludzi przewijała się przez te tereny ...

Z Iwin już prosto do domu .Choć temperatura niska ,wiatr bardzo słaby , przyjemnie  się jechało :-D

I jeszcze taka ciekawostka ,nie byliśmy dzisiaj jedynymi osobami na rowerze ,po drodze mijaliśmy się z kilkoma starszymi paniami  na rowerze ,One zimy się nie bały, poubierane w ciepłe futerka, raźno pedałowały do przodu :))))
Kategoria 1-29km

Dudysia
| 19:51 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Dziękuję , nie było źle ,a przede wszystkim nie było wiatru :)))
19Piotras85, bardzo sympatyczne sikorki i odważne ,bo przeważnie po drugiej stronie okna na parapecie w mieszkaniu towarzyszy im nasza kotka ,a one całkowicie ją ignorują :))))
19Piotras85
| 20:50 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj Fajna wycieczka. Ten ptaszek to Modraszka. Macie je w pobliżu, warto powiesić budkę lęgową z otworem wyjściowym o średnicy 28-30 mm. Pozdrawiam
jorgo50
| 19:57 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj -7°C ? Dzękuję bardzo, to już lepiej w obraz:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa robse