avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Szczecin i okolice .Pożegnanie

Czwartek, 3 maja 2018 · dodano: 06.05.2018 | Komentarze 5

Ostatni dzień pobytu ,właściwie to zastanawialiśmy się ,czy po prostu spakować się (pokój mamy oddać do godź 12 .00 ) i wracać do domu ,czy może podjechać jeszcze do centrum Szczecina samochodem .Po krótkiej negocjacji  z właścicielką pensjonatu ,mamy więcej czasu więc decydujemy się na ostatnia wyprawę rowerową . I nie żałujemy tego ...
W bardzo krótkim czasie docieramy na miejsce i wjeżdżamy po raz kolejny na Bulwary ,

a tam niespodzianka ,zawitał potężny statek turystyczny , Albatros ,chyba specjalnie dla mnie :))))

z Bulwarów wjeżdżamy na most ,a tam widoki zapierające dech w piersiach ...

Zjeżdżamy z mostu i udajemy się na Wały Chrobrego ...

i jeszcze obowiązkowo kawa...

I zjeżdżamy na dół ..jeszcze ostatni rzut na Bulwary ...
Wzdłuż  drogi wmurowane są pamiątkowe  tablice z informacją o jachtach i żaglówkach ...

I wracamy ...

Powrót do pensjonatu i droga do domu ,do Raciborowic ...
Wycieczka wyśmienita ,ale czegoś nam zabrakło  ...widoku Szczecina nocą ,więc na pewno tu wrócimy :)))))0