avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

19 Parada Rowerów w Jeleniej Górze

Sobota, 1 czerwca 2019 · dodano: 03.06.2019 | Komentarze 2

Taką ekipą wybraliśmy się dziś do Jeleniej Góry na 19 Paradę Rowerów, ale po kolei ...
 Do Perły Zachodu w Siedlęcinie , dojechaliśmy samochodem

Stąd ,już na kołach rowerowych udaliśmy się w kierunku rynku , w Jeleniej Górze .Dzisiaj odbywa się tu cykliczna impreza , już po raz 19 odbędzie się  Rajd Rowerowy .Grzecznie ustawiamy się w ogonku ,który wije się przez cały rynek ,aby otrzymać pamiątkową koszulkę ...

W pewnym momencie poznajemy znajomego z BS -Morsa , On także bierze udział w tej imprezie ,witamy się i już razem oczekujemy na nasza kolejkę .Odbieramy koszulki ,a następnie Nahtah  namawia Morsa na próbną jazdę poziomką ... (Pozdrowienia dla Ciebie Tomek   :)))   )

Mamy trochę czasu więc idziemy na kawę i obowiązkowo szarlotkę ...

Po kawie robimy krótki objazd rynku i pomału ustawiamy się do parady ...

I ruszamy ...  z bananem na twarzy ,inaczej się nie da ...Ulicami Jeleniej Góry przez Cieplice do Parku Paulinum ... Jest nas sporo ...

Docieramy do parku Paulinum ,tam odbywa się wyścig kolarzy górskich

Następnie wracamy do miejsca postoju , Perły Zachodu ,chwilę odpoczywamy

Ja nie byłabym sobą ,oczywiście z aparatem w ręku poszłam podziwiać to piękne miejsce ...

A w drodze powrotnej jeszcze taki widoczek...

Świetny wyjazd ,cudowny klimat ,wracamy z podładowanymi bateriami ...