avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Parada -to za mało

Sobota, 1 czerwca 2019 · dodano: 03.06.2019 | Komentarze 0

Po przyjeździe do domu ,doszliśmy do wniosku ,że czujemy jakiś niedosyt ,więc niewiele myśląc, po odpoczynku znów wsiadamy na rower .W Bolesławcu coś się dzieje ,wiec jedziemy zobaczyć... Wylali nam drogę rowerową ,prawie do samego miasta ,jedzie się wspaniale .Za Wartą  niespodzianka ,spotykamy Tatę Darka ,on także czuł niedosyt i jeszcze się wypuścił w drogę ,chwila rozmowy i jedziemy dalej . Dojeżdżamy na miejsce ,a tam ,futraki ,Smaki Świat

i dalsza część dzisiejszej załogi ,Basia z Witkiem . Podjeżdżamy pod scenę ,ma być koncert i w tym momencie podjeżdża do nas Robert -On także przyjechał posłuchać koncertu  ... Stoimy chwilę i gadamy , a Zespół się rozkręca ...

Chwilę słuchamy i robimy odwrót ,po drodze spotykamy Kuzynkę z Koleżanką ,znów chwila rozmowy ....
Wracamy tą sama drogą ,za Wartą siadamy na naszą magiczną ławeczkę i ... niespodzianka ,po chwili podjeżdżają Basia z Witkiem na rowerach ,a po pięciu minutach Marek z Gosią .Wygląda na to ,że wszyscy biorący udział w dzisiejszej wyprawie ,czuli ten niedosyt i każdy chciał jeszcze skorzystać z jazdy rowerem . Żegnając się ,wracamy  do domu,zdążyliśmy  przed godziną 22,00. Ale dzień !!!