avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wrocławskie Święto Rowerzysty

Niedziela, 9 czerwca 2019 · dodano: 12.06.2019 | Komentarze 0

W tamtym roku ,po raz pierwszy wzięliśmy udział w tej corocznej Imprezie ,było świetnie ,Towarzystwo ,klimat ... super . Więc nic dziwnego ,że w tym roku zdecydowaliśmy się także w tym uczestniczyć .

Jedziemy samochodem ,a nawet dwoma , do Leśnicy ,parkujemy auta przy Pałacyku  i jedziemy na Zlot Gwieździsty ,tam już czeka na nas Dominika z Grupą ...

W wyśmienitych humorach wyruszamy do Wrocławia ...

zbierając po drodze innych uczestników ...

Docieramy do Placu jako jedni z pierwszych grup ,ale szybko dołączają inni

Ruszamy parę minut po 12,ostrożnie, bo jest nas dużo

Pomału przemierzamy ulice miasta ,a klimat niesamowity ...

Mostem Grunwaldzkim ...

Obok Muzeum Narodowego ...

Kończąc przy Wyspie Słodowej ...

Tam posilamy się ,muszę przyznać ,że po raz pierwszy spróbowałam takiej potrawy, coś jakby pączek z farszem na słono ,smak niesamowity ...

Tutaj też dziękujemy Dominice i żegnamy się , do następnego roku .

To jeszcze nie koniec ,idziemy na kawę ,a później zwiedzamy Wrocław ...

Następnie już prosto do Leśnicy ,drogę już znamy ... Wracamy znów z naładowanymi akumulatorkami na maksa .