avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Spotkanie w Iwinach

Piątek, 14 czerwca 2019 · dodano: 15.06.2019 | Komentarze 0

W dalszym ciągu gorąco .Do południa kilka spraw mam do załatwienia w Bolesławcu. Tam spotykam Rowerowego Kolegę ,Roberta ,oczywiście na rowerze ;-P Powrót do domu ,a w domu ...nadal gorączka .
Nawet naszej Zuzi gorąco ,Bida znalazła nowe miejsce do ochłody ...

Pod wieczór telefon od Roberta ,będzie czekał na  nas w Iwinach .Oczywiście reakcja pozytywna ,tym bardziej ,że rower jest obowiązkowo w dzisiejszych planach,a w Towarzystwie zawsze przyjemnie się jedzie .Spotykamy się w Iwinach i wspólnie jedziemy odprowadzić Kolegę do Bolca .W Warcie Bolesławieckiej wstępujemy do piekarni,jakie tam zapachy ,świeży chlebek ...hmm. My decydujemy się na pączki hiszpańskie ,chociaż tak  sobie myślę ,że gdybyśmy zdecydowali się na bochenek chleba ,jeszcze taki ciepły ,z chrupiącą skórką ,  też byśmy dali mu radę ,gorzej by było z dalszą jazdą ... Pączki z dziurką zjedliśmy pod wiatą rowerową ( naszą ławeczkę ktoś nam zajął ) , przy okazji dyskusja na różne tematy szła na całego . Następnie ruszyliśmy dalej, Roberta jeszcze dziś czeka nocna zmiana .Odprowadziliśmy Go pod sam blok i znów nie mogliśmy się rozstać ,to już wchodzi w normę . Wracamy we dwójkę z powrotem ,jest bosko ,temperatura spadła ,lekki wiaterek ,jedzie się wspaniale ,nie chce się wracać do domu ...