avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

V Rajd Rodzinny w Warcie Bolesławieckiej

Niedziela, 16 czerwca 2019 · dodano: 16.06.2019 | Komentarze 2

Dzisiaj w Warcie odbył się Rajd Rodzinny ,to już piąta edycja tego Rajdu i chyba nie ostatnia bo frekwencja dopisała i to jak .
W tym roku trochę inaczej ,bo podzielony na dwie grupy ,jedna jedzie w rajdzie rodzinnym ,a druga, to wyścig na orientację .Oczywiście ja wybrałam spokojny rajd ,bez szaleństw .
Najpierw rejestracja i odebranie gadżetów ,niestety na koszulkę się już nie załapałam :-(

Start 10.30

Jedziemy przez okoliczne wioski ,Tomaszów Bolesławiecki ,Lubków, Iwiny i wracamy drogą rowerową do Warty Bolesławieckiej

Pogoda dopisuje ,chociaż ...przez chwilę spadają na nas duże krople deszczu ,ale tylko przez chwilę ,bo znów wychodzi słonko.
Na miejscu ustawiamy się w kolejce do garmażerki ,a kolejka dłuuuuga .

Jeszcze kilka atrakcji dla dzieci w postaci fontanny wody, od strażaków Czy też skoków na trampolinie ...