avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Podlasie, dzień I -U Żendziana

Poniedziałek, 17 czerwca 2024 · dodano: 29.06.2024 | Komentarze 2

Zaczynamy urlop. Po 7.5 godzinie jazdy i przejechaniu samochodem Polski wszerz ,docieramy do celu. Rzędziany ,mała miejscowość na skraju parku narodowego ,agroturystyka U Żendziana ,to jest nasza baza .Chyba lepszej nie mogliśmy sobie wymarzyć .Spokój, cisza ,jesteśmy w raju .Po rozpakowaniu ,wsiadamy na rowery ,na rozeznanie terenu .

Czekają nas fajne wakacje ...

Dudysia
| 19:34 niedziela, 30 czerwca 2024 | linkuj Spokój ,cisza i kontakt z naturą . Świetne miejsce na taki odpoczynek .Pozdrawiam :))
mallutky
| 20:42 sobota, 29 czerwca 2024 | linkuj Wygląda rzeczywiście na cichą i spokojną okolicę, zachęcającą do wypoczynku. Bez tych wszystkich "atrakcji" wakacyjnych.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa slanc