avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

30- 49 km

Niedziela

Niedziela, 24 lutego 2019 · dodano: 25.02.2019 | Komentarze 3

Poobiednia przejażdżka ,w dalszym ciągu po gminie . Krótka wizyta w Ośrodku Rehabilitacyjnym dla Dzikich Zwierząt, Klekusiowo

Trochę poszukiwania oznak wiosny ...

Kawa u Mamy i powrót w majestatycznym zachodzie słońca ...

Słonecznie

Sobota, 16 lutego 2019 · dodano: 16.02.2019 | Komentarze 3

Wolny dzień ,słońce i 14 stopni na termometrze  ,czyżby przedsmak wiosny ?

Mała ustawka

Sobota, 2 lutego 2019 · dodano: 02.02.2019 | Komentarze 0

W  składzie: ja ,Nahtah i Sky, po wcześniejszym umówieniu ,wybraliśmy się dzisiaj na wspólną przejażdżkę .Spotkaliśmy się w Iwinach i wspólnie udaliśmy się na lekki objazd gminy .   Nieśpieszna jazda, w dobrych humorach i z rozmową na ustach ,dzisiaj dominował kulinarny temat . W Szczytnicy postój na pyszne hiszpańskie pączki z dziurką w środku ,które Robert wyciągnął ze swojego plecaka  , a później kawa w Tomaszowie . W Warcie Bol. jeszcze dyskusja przy ławeczce ,  gdzie już porządnie głodni (przy takiej obrazowej rozmowie ,nasze żołądki dały znać o sobie) ,  rozstaliśmy się i każde z nas udało się w swoją stronę .A w domu gorący obiad...

Asuan

Poniedziałek, 12 listopada 2018 · dodano: 13.11.2018 | Komentarze 2

Asuan ,miejsce magiczne .Znam je od 4 lat i udaje nam się choć raz w roku tam być ,tak dla podładowania sił ,baterii ...bo to miejsce ma coś wyjątkowego w sobie .
Samochodem dojeżdżamy do Kliczkowa ,a później już na rowerach jedziemy na Królewski Trakt i przez lasy kierujemy się na Asuan .Wszędzie  na parkingach leśnych i przy leśnych drogach niezliczona ilość samochodów ,a w samym lesie oczywiście grzybiarzy . drogą jedziemy tylko my .

Drogę już znamy ,więc bez problemu trafiamy do celu

To miejsce zawsze  zachwyca

Można się wyciszyć ,wypić kawę ,posiedzieć przy ognisku ,rozbić biwak...
My zjedliśmy kanapki i wypiliśmy kawę.

Właściwie to mieliśmy już wracać ,lecz tak blisko byliśmy stawów parowskich ,więc jednak zdecydowaliśmy się jeszcze tam wstąpić .

Nawet orła udało nam się zobaczyć ,gdzieś w oddali ,lecz wystraszył nas odgłos wystrzałów i to całkiem blisko .Dziwne ,że ktoś się odważył ,gdy tak dużo grzybiarzy w całym lesie .

Z jednego stawu całkowicie spuszczona była woda ,a przy brzegu ,cięższy sprzęt  i ludzie ,zapewne odławiali karpie .

Objechaliśmy częściowo stawy i skierowaliśmy się do Parowej

A następnie szosą do Kliczkowa .
Ucieczka wyjątkowo udana ,zresztą jak zawsze ,gdy chodzi o to miejsce ...

Mglisto ,ale kolorowo

Niedziela, 4 listopada 2018 · dodano: 04.11.2018 | Komentarze 2

Po dłuższej przerwie znów na rowerze .Dziś mglisto ,ale akurat to nie było przeszkodą ,a wręcz zachętą to odwiedzenia pewnego  stawu  w lesie ,gdzieś za strzelnicą w Bolesławcu.Już tam kiedyś jechaliśmy ,ale niestety nie udało nam się dotrzeć na miejsce.Dzisiaj było drugie podejście i udało się .Trasą przez las ,kolorowy ,jesienny ,przyjemni się jechało ,a mgła tylko dodawała swoistego klimatu ...

Do Lasu

Niedziela, 21 października 2018 · dodano: 21.10.2018 | Komentarze 1

Korzystając z tego ,że dziś dzień wolny ,czyli niedziela ,zdecydowaliśmy ,że pojedziemy do lasu .W tygodniu, niestety udać się już to nie może ,zbyt krótki dzień a las za daleko . A dzisiaj nawet słońce nam sprzyjało ,choć temperatura była niższa . Najpierw na wybory ,a później w las , a w lesie ...kolorowo i przyjemnie ,poodwiedzaliśmy nasze ulubione zakątki ,na zakończenie wstąpiliśmy na herbatę malinową do Mamy .

Rozładować emocje

Niedziela, 30 września 2018 · dodano: 30.09.2018 | Komentarze 6

Dzisiaj emocji było sporo ,Panowie, biorący udział w Mistrzostwach Świata w Kolarstwie zadbali o to, aby ich nam nie zabrakło,szczególnie w końcowym etapie tego wyścigu.Oglądaliśmy z wypiekami na twarzy ,dodatkowo dołączył się do nas sms-owo i telefonicznie  sky 1967, Rober i wspólnie dzieliliśmy się wrażeniami. Darek pod wpływem emocji  pozbył się  wszystkich paznokci ,dobrze ,że palce oszczędził .;-D Po zakończeniu całego wyścigu ,aby ochłonąć ,wyszliśmy na rower. Trasa do Bolesławca ,drogą rowerową ,a na granicy gmin postawili taką oto wiadomość...

Coś zaczyna się jednak dziać ...
Nahtah chciał zobaczyć nowy most, nad nowo powstałą obwodnicą,więc tam się kierujemy.

Trasa obwodnicy zaskoczyła nas ciekawymi widokami na Karkonosze .

Powrót do domu przy zachodzie słońca z paralotniarzami w tle .Zataczali nad nami kółka ,machając do nas z góry ...

Po okolicznych wioskach

Czwartek, 20 września 2018 · dodano: 20.09.2018 | Komentarze 2

Koniec lata ,druga połowa września, a na termometrze o godzinie 18 -28 stopni ,niesamowite :))). Ale jazda przyjemna  ,zachodzące słońce  ,traktory na polach w smugach kurzu ,przejeżdżający pociąg... to wszystko tworzy niesamowity klimat ...

Pod wiatr

Sobota, 15 września 2018 · dodano: 15.09.2018 | Komentarze 0

Do południa owocne zakupy w Decathlonie ,a po południu wyprawa w poszukiwaniu prezentu na jutrzejszy dzień . Z początku dał nam popalić mocny wiatr ,ale do Bolesławca wjechaliśmy już bez niego . Tam, błądząc po mieście, szukaliśmy wymarzonego prezentu ,nie było łatwo  ,ale się dało i do domu wróciliśmy w pełni zadowoleni .

W Łaziskach remontują stary dom przysłupowy,intryguje bardzo ...malutki dom ,a tyle w sobie mieści ,niesamowite jest to ,że można zajrzeć do środka...

I jeszcze coś ...  Wokalistka i utwór, z płyty, do której nałogowo wciąż wracam ...

Między deszczem ,a ...deszczem

Piątek, 24 sierpnia 2018 · dodano: 24.08.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj wykorzystaliśmy lukę deszczową .Jasna plama na niebie ,więc niewiele myśląc , szybka zmiana odzieży i na rower . Jazda przyjemna ,powietrze odświeżone . Między Lubkowem ,a Kolonią  ,na ostrym zakręcie ,natykamy się na wypadek ,cztery straże pożarne ,policja ,karetka.  Droga zablokowana ,więc zawracamy . Od Tomaszowa uciekamy przed deszczem ,który dopada nas w Raciborowicach ,ale tu już jest nie groźnie ,blisko do domu .