avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 19007.29 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

30- 49 km

Wiosennie

Niedziela, 11 marca 2018 · dodano: 11.03.2018 | Komentarze 2

Dzisiaj ciepło ,słonecznie i bezwietrznie ,warunki idealne ...

I jeszcze nutka muzyczna ,która towarzyszyła mi w trasie

Po płytkę

Niedziela, 18 lutego 2018 · dodano: 18.02.2018 | Komentarze 5

Będąc do południa w Biedronce ,wpadła mi w oko płyta ,ale pooglądałam ją i ...odłożyłam z powrotem na półkę .I to był błąd, bo już po chwili żałowałam ,że nie jest moją własnością .Chodziła mi po głowie i to bardzo ,w końcu to jedna z moich ulubionych wokalistek . Więc chwilę po objedzie pobudka dla Darka.Słońce za oknem ,więc wymówek nie przyjmuję,  jedziemy z powrotem do Bolesławca do Biedronki ,tym razem rowerem ,cel szczytny ,przyjemność ogromna . Słońce ,nie ma wiatru ,jedziemy jak na skrzydłach .

I powrót ,płytka już moja :-)))

Po dluższej przerwie ...

Sobota, 3 lutego 2018 · dodano: 03.02.2018 | Komentarze 2

Miesiąc czasu bez jazdy na rowerze ,ale co zrobić ,zdrowie było ważniejsze ,tym bardziej doceniam dzisiejszy dzień .Zapowiadali deszcz ,a tutaj niespodzianka ,nawet słońce się pokazało . Jako ,że  wczoraj  zapomniałam pewnej rzeczy wziąć z pracy (zawsze byłam zakręcona ,to nie nowość ) ,więc wytyczenie trasy nie było trudne,jedziemy do Manufaktury. Drogą rowerową (oczywiście ) do Warty Bol ,a później na Kruszyn i do Bolesławca ...

A następnie na górkę, na ul.Gdańską .Zdziwione oczy Koleżanek i już mnie tam nie ma .Zjeżdżamy na dół i decydujemy się na Ścieżkę Bobrową biegnącą wzdłuż rzeki  Bóbr . Tu ukłon w stronę tych miłych zwierzaczków ,godnie reprezentują nazwę rzeki  ... jestem zdziwiona ich tak olbrzymią działalnością ...

Dojeżdżamy do wiaduktu ,jednym z najdłuższych w Europie .

Trochę błotnisto... ale pokonujemy tę trasę, a następnie kierujemy się na obwodnicę i pomału do domu .
A w domu obowiązkowa wymiana klocków hamulcowych ,znowu je zajechałam ...

Na zakończenie roku

Sobota, 30 grudnia 2017 · dodano: 30.12.2017 | Komentarze 0

Koniec roku a pogoda nas trochę rozpieszcza ,od rana słońce ,dzień wolny ,więc do południe spędzone na rowerze .
Trasa nam znana ,przyjemna ,choć troszkę pokluczyliśmy ,aby w miarę możliwości  ominąć wszystkie bardzo uczęszczane drogi .

W drodze powrotnej ,w Bolesławcu spotkaliśmy Kolegę, Tomka ,którego także pogoda wygoniła z domu . Towarzyszył nam do samych Raciborowic .

Jako ,że koniec roku za pasem ,tradycyjnie życzę
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2018  ,ROWEROWEGO ROKU  !!!

Świąteczne

Wtorek, 26 grudnia 2017 · dodano: 26.12.2017 | Komentarze 0

Było radośnie ,było rodzinnie i żeby do końca się spełniło ,było jeszcze rowerowo .Tym bardziej ,że chyba byłam grzeczna w tym roku bo pod choinkę  Mikołaj mi przyniósł rękawiczki ...

Więc mus było sprawdzić jak się sprawdzą  w czasie jazdy ,nie było źle ...
 Pogoda też pokazała się z najlepszej strony ,wprawdzie nie pod te święta ,ale co tam .  Godzina 10 ,00 słońce ,odpowiednia temperatura i zero wiatru .Trochę egoizmu dla siebie i w drogę ..

jechało się fajnie ,żal było wracać do domu ,można by było tak dłużej ,ale obowiązki wzywają ... objazd Rodzinny przed nami ...

Nieoczekiwane spotkania

Niedziela, 26 listopada 2017 · dodano: 26.11.2017 | Komentarze 2

Niedziela i przedzierające się słońce za oknem spowodowało ,że  bez zbędnego  namysłu wskoczyliśmy na rowerki . Krótka decyzja o kierunku  i jedziemy . Na początek oczywiście droga rowerowa (nie da się ukryć ,będzie naszą stała trasą przejazdową ,tym bardziej ,że ruch na głównej spory )

Zbliżając się do Warty Bolesławieckiej otrzymuję sms ,na który oddzwaniam i tu niespodzianka ,okazuje się ,że prawie w tym samym miejscu kręci Kolega ,Robert.Jeszcze rozmawiamy, gdy już jesteśmy na odległość wzroku  . Miłe przywitanie i decyzja o dalszej wspólnej trasie . Kierujemy się do Tomaszowa Bol. tam chwila postoju i rozmowa z...konikami ,które zaciekawione podeszły do nas

Jedziemy do Kraśnika tam przykra niespodzianka ,złapałam gumę . Okazuje się ,że wjechałam na płaski kamyczek ,który to przeciął mi oponę i dętkę . Darek stanął na wysokości zadania i zreanimował go . Przy sklejaniu opony humory nam niesamowicie dopisywały. Różnym skojarzeniom i porównaniom nie było końca ... ,

W wyśmienitych humorach ruszyliśmy dalej ,w między czasie Darek odebrał telefon od innego Kolegi ,Daniela ,On tez dzisiaj roweruje i mamy gdzieś po drodze się spotkać . Dojeżdża do nas w Kruszynie ,przez chwilkę jedziemy we czwórkę , następnie Robert nas opuszcza ,na Niego już czeka obiad . Żegnamy się (było miło ) On do w domu ,a my ruszamy w kierunku Łazisk i obwodnicy ...

Mijamy nowe rondo i jedziemy zobaczyć jak daleko jest już poprowadzone ,docieramy do końca i wracamy do głównej . W Łaziskach Daniel odłącza się od nas i też obiera kierunek dom ,a my prujemy do przodu .W Warcie oczywiście wskakujemy na drogę rowerową i już prosto do Racidołek ,do domu, gdzie już czeka na nas ciepły obiad .Dzisiaj gotują Synowie :-D

Jedziemy ...

Niedziela, 12 listopada 2017 · dodano: 12.11.2017 | Komentarze 3

W tygodniu wyrwać się na rower już raczej  nie ma szans ,praca i krótki dzień ,robią swoje ,dlatego gdy wpada niedziela ,a do tego bez deszczu i wiatru ,nie sposób tego nie wykorzystać . Nową trasą rowerową do Warty Bol

a następnie Tomaszw Bol ,Kraśnik i do Kruszyna .

Nawet jeszcze grzyby są...

A przy drodze mała kapliczka na drzewie ,ale...ktoś lub coś,Kogoś  już zaiwanił ...

Z Kruszyna do Łazisk,  stamtąd główną drogą do Warty Bol a następnie drogą rowerową do Iwin i do domu .

Jadąc rowerem ,mimo że kocham muzykę ,nigdy nie zakładam słuchawek ,tak jakoś nie pasują mi do tej sytuacji .Jednak coś zawsze towarzyszy mi w myślach i tłucze się po głowie ... Dziś była to Kati Melua,uwielbiam tę wokalistkę ...

Jesienne ,niedzielne przedpołudnie

Niedziela, 15 października 2017 · dodano: 20.10.2017 | Komentarze 0

Słoneczny jesienny dzień ,przedpołudnie ,rowerki przygotowane ,więc w drogę ...
Przez wioski ,lasy ,pola ...

z naturą za pan brat ...

gubiąc się między porami roku ...

Do Lwówka

Sobota, 9 września 2017 · dodano: 10.09.2017 | Komentarze 2

Przez Brunów ,chwilę podziwiając pałac...
A
do Lwówka ,gdzie miasto obchodzi swoje 800lecie ...

Przez Dębowy Gaj ...

do Soboty ...

a tam ruiny kościółka na wzgórzu ...

A później z panoramą Karkonoszy w tle ...