avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 18748.84 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Po krętych ścieżkach

Sobota, 28 lutego 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 9

A miała to być zwykła przejażdżka po okolicy ,stałą trasą, tym bardziej ,że w tv straszyli nieprzyjemną pogodą .Wyjechaliśmy zaraz po obiedzie,nawet kawy nie zaliczając ,żeby wykorzystać fakt ,ze pogoda jeszcze jako tako utrzymuje  się za oknem.Miało być do Tomaszowa i z powrotem ,ale już w Lubkowie przyciągnęła nas droga w las .Już raz nią jechaliśmy , wprawdzie w odwrotnym kierunku a na  dodatek jeszcze  musieliśmy rowery prowadzić (góra i rozjeżdżona droga),ale teraz tak jakoś,to wszystko zdawało się nas przyciągać . Najwyżej ,jakby co zawrócimy!!! Nie było takiej potrzeby. Coraz piękniejsze są drogi w naszych lasach ,także i ta sporo się zmieniła .Las pachniał niesamowicie ,słońce świeciło  ,co więcej trzeba ,nawet górki nie przeszkadzały ,a nawet wprost przeciwnie odkrywały piękne widoki

z uśmiechami na twarzach przemieszczaliśmy się leśną drogą...

... a w lesie krzyżówka i i dylemat w którą stronę

Decyzja zapada jedziemy w prawo... jak najdłużej przez las ,a las ma swoje niespodzianki i wodzi na pokuszenie...

Co nie wjedziemy tam ? oczywiście ,że tak .. tym bardziej ,że tę drogę mijaliśmy tak wiele razy  ,czas ją sprawdzić ...
Gdy wyjechaliśmy przez bramę lasu ,naszym oczom ukazał się taki oto widok...

Rozłożył nas na łopatki ,przejście do innego wymiaru...
Wtopiłam ,nie mogłam rozstać się z aparatem ,czułam się jak w raju :)
Oczywiście poszaleć za bardzo nie mogłam ,bo mój kochany mąż już się niecierpliwił...

Kręte polne dróżki , górki i dolinki a w środku lasu potężna piaskownica...

...a później jeszcze większa...

Jedziemy dalej, nad naszymi głowami przelatuje para ptaków ,w pierwszej chwili myśleliśmy ,że to bociany ,ale jednak nie ,to żurawie przysiadły na ziemi tak blisko ,że udało mi się je uchwycić...

wiosna coraz bliżej...

to już widać!!!

Szczęśliwi z tak niespodziewanej wyprawy ,pełni wrażeń wróciliśmy do domu. Myślałam ,że już najbliższe okolice nie mogą mnie zaskoczyć ,a tu proszę taka niespodzianka ,wystarczy tylko wjechać w nieznaną ścieżkę, a ona potrafi  otworzyć nową furtkę, w nowe miejsca .Ale tę trasę należy powtórzyć ,jak już wszystko zacznie kwitnąć ,może ktoś jeszcze się skusi ... warto :-) Pozdrawiam  wszystkich miłośników rowerów.
Trasa: Raciborowice -Iwiny - Lubków - Radziechów - Ganczary -Iwiny - Raciborowice

Dudysia
| 16:51 środa, 4 marca 2015 | linkuj Moniko mapkę obiecuje zachachmęcić :) a trasą tą rzeczywiście można dotrzeć na Grodziec i w jakim przyjemnym otoczeniu :)
monikaaa
| 22:44 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Dziękuję bardzo, ale mam już mapę Gór Kaczawskich i Pogórza Kaczawskiego. Leży w szufladzie nie używana. :) Moja umiejętność czytania szlaków z mapy kształtuje się na poziomie 3/10. :P Kiedyś jak pierwszy raz zapuściłam się w lasy k/Siedmicy, to zamiast w punkcie A, wylądowałam w punkcie B, kilka km dalej. :) W ogóle nie ogarniam tej ilości przerywanych linii na mapie. W telefonie mam apkę OsmAnd i szafa gra. Wyskakuje mi kropa w którym miejscu jestem, chyba wszystkie ścieżki są wprowadzone, także git. :)
| 20:28 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Otóż to - na wiosnę, to te ścieżki będą prześliczne!!! Jeśli takowa mapka powstanie, jedną proszę zachachmęcić dla mnie, a przy okazji odbiorę. :) Fajnie będzie odmienić sobie trasę na Grodziec i potłuc się właśnie takimi ścieżkami, a nie standardową, asfaltową trasą przez Łukaszów i Zagrodno.
Dudysia
| 15:51 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Dzięki Monika :) Mamy coraz więcej fajnych tras po lasach ,sami jesteśmy tym zdziwieni ,one cały czas powstają .Mało tego , z pewnego źródła wiem ,że w gminie powstaje jeszcze mapka z tymi trasami .A co do tych polnych dróg ,to tam będzie niesamowicie jak te drzewa zakwitną ,trzeba koniecznie to zobaczyć :)
Robert ,ciekawe skąd Ty znasz te tereny :)
monikaaa
| 19:32 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj Co jak co, ale szutry to macie wręcz komfortowe. A i te polne drogi jakie eleganckie. :) Świetne to zdjęcie z tym tunelem leśnym!
nahtah
| 14:16 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Kręta ta trasa nam wyszła i bardzo ciekawe szutry i częściowo szlakiem Miedzi i Kamienia. W drodze powrotnej gdy ciepło będzie można się pokusić o powrót dłuższą trasą przez Olszanicę i Grodziec.:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa khree