avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 18748.84 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Ostatni dzień Zlotu Rowerów Poziomych

Sobota, 2 lipca 2022 · dodano: 25.08.2022 | Komentarze 0

Ostatni dzień zlotu ,dzisiaj w planach jest Dolina Charlotty i Słupsk .Pobudka ,śniadanie ,kawa i szykujemy się do wyjazdu .

Niestety grupa odjeżdża a my zostajemy ,Darkowi wysiadły hamulce ,bez nich nie pojedziemy.Na szczęście defekt szybko został naprawiony ,więc udaliśmy ruszyliśmy
śladami grupy. Przez lasy i wioski .Nikt Ich nie widział ,śladów też nie zostawili.

Pojechaliśmy skrótem ,droga się nam skończyła i zamieniła się w jedno wielkie bajoro (wczoraj była nawałnica i urwanie chmury ). Znaleźliśmy inną drogę ,też
z przeszkodami .

Ale udało nam się dogonić innych członków wyprawy i już wspólnie pokonaliśmy drogę do Słupska.

Przejeżdżając przez całe  miasto ,dotarliśmy do centrum ,tam zaplanowany jest postój .

Można zwiedzić Muzeum w Zamku Książąt Pomorskich ,a także Młyn Zamkowy ,Biały Spichlerz

A w Spichleru Richtera odwiedzić Herbaciarnię wypić kawę ,bądź herbatę ,czy też skonsumować pyszne lody .

Po ok 2 godzinach opuszczamy to miejsce ,jeszcze wstępujemy na obiad .

I udajemy się w drogę powrotną .

Po dotarciu do Ośrodka ,obowiązkowo na zachód słońca ,

A później ognisko .Czas propozycji na następny rok i czas pożegnań ,jutro rano ,niektórzy już w nocy ,jedziemy do domu .

Koniec Zlotu ,kolejnego w mojej kolekcji.Warto było wziąć udział ,cudowni ludzi ,ciekawe przygody i niesamowity klimat .