avatar Ten blog rowerowy prowadzi Dudysia z miasteczka Raciborowice G k/Bolesławca . Mam przejechane 18748.84 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Na Wyspę Sobieszowską

Niedziela, 2 lipca 2023 · dodano: 11.07.2023 | Komentarze 0

Całą noc i cały ranek leje .Dopiero ok godz 11 zaczyna się przejaśniać ,nie ma na co czekać ,kurtki nieprzemakalne w sakwy i w drogę . Jedziemy drogą R10

Zatrzymujemy się w Stegnie ,żeby zobaczyć morze ,w końcu po to tu przyjechaliśmy .Spacerujemy Bulwarem Radiowej Jedynki ,oczywiście bez fotek się nie obyło.

Jedziemy dalej ,przez Jantar ,gdzie zatrzymujemy się na obiad,a następnie, do Mikoszewa na prom.Idealnie trafiamy i już za chwilę przeprawiamy się na
drugi brzeg.

Tam od miejscowego cyklisty dowiadujemy się ,że wzdłuż Martwej Wisły prowadzi droga rowerowa.Przeglądamy mapy i zapada decyzja o tym ,aby objechać całą wyspę .

Droga bardzo przyjemna ,mimo ,że ścigaliśmy się z chmurami burzowymi.

Tak dobrze nam się jechało ,że przejechaliśmy zjazd i jakie było nasze zdziwienie ,
gdy znaleźliśmy się w pobliży drogi ekspresowej prowadzącej do Gdańska .Problemu nie było.

Zmieniliśmy trasę i znaleźliśmy się na małej przystani .

Wróciliśmy na trasę i  jadąc podziwialiśmy uroki tego regionu.

Przejechaliśmy dookoła wyspy.
Na prom ,znów nam się dało wsiąść z buta . Płynąc dojrzeliśmy w oddali bawiącą się fokę .

Po
 Po zejściu na ląd, już w wolnym tempie , zahaczając o Jantar i Stegnę  obieramy kierunek Sztutowo .